לימודי רפואה בפולין באוניברסיטת פוזנן: המכינה לרפואה בתל אביב מדיקל קולג' ממוקדת למבחן ה MCAT בתכנית ה-4 שנתית

אוניברסיטת פוזנן בפולין היא אחת האוניברסיטאות הגדולות במדינה עם למעלה מ-95 שנות ניסיון אקדמי. האוניברסיטה מוכרת כיום כמרכז חינוכי, מחקרי וקליני הגדול ביותר בפולין, לפי דירוג "Wprost", "Perspektywy" ו-"Rzeczpospolita".

האוניברסיטה פועלת בשיתוף פעולה עם שישה בתי חולים קליניים המסייעים למחקר ולהוראה הקלינית. באוניברסיטה לומדים למעלה מ-8,000 סטודנטים, כש-1,000 מתוכם הינם סטודנטים בינלאומיים בתכניות ללימודים באנגלית. הצוות האקדמי באוניברסיטה מונה למעלה מ-1,000 חברי סגל ופקולטה. רב סגל ההוראה הינם רופאים.

אחת הסיבות להמשך צמיחתה של האוניברסיטה היא הרחבתן של צורות שונות של שיתופי פעולה בתחומי ההוראה והמחקר מול מרכזי מחקרים ואוניברסיטאות ברחבי העולם. עד כה קשרה האוניברסיטה יותר מ-30 הסכמי שותפות ארוכי טווח עם אוניברסיטאות רפואיות ומרכזי מחקר ברחבי העולם.

האוניברסיטה מפתחת ומשדרגת את שיטות ההוראה בהשקעה בציוד ומתקנים מיוחדים, על מנת לשקף את ההתקדמות הקיימת בתחום הטכנולוגיה הרפואית. לדוגמה, בשנת 2010 היא פתחה את המרכז הראשון בפולין לסימולציה רפואית, ואחריה מרכז הכנסים וההוראה הממלכתי והמרכז הרפואי הראשי המודרני, והיא בונה בימים אלה מרכז למידע רפואי מדעי. האוניברסיטה היא גם אחת המייסדות של המרכז הבינתחומי למחקרNanoBioMedical  -.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בפולין כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בפולין , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ? צרו קשר עכשיו  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

תכנית לימודים באנגלית

החוג לאנגלית באוניברסיטת פוזנן הוקם בשנת 1993 והיה לתכנית הראשונה ללימודי רפואה באנגלית באירופה. התכנית מותאמת לשיטת הלימוד האמריקאית, אשר מאפשרת לאחר סיום הלימודים לעבור הכשרה ולעבוד בארצות הברית ובמדינות אחרות דוברות אנגלית. מאחר ושיטת הלימודים והמבחנים הנהוגה בישראל היא באוריינטציה אמריקאית, סטודנטים המסיימים את לימודיהם בפולין מגיעים מוכנים למבחני הרישוי בישראל. בכל שנה מצטרפים אל תכנית הלימוד כ-60 סטודנטים חדשים, כשהם מחולקים לקבוצות לימוד קטנות, על מנת לתת לכל תלמיד יחס אישי שיאפשר לו להגיע להישגים גבוהים.

מסלולי לימודים

בחוג ללימודי רפואה באנגלית באוניברסיטת פוזנן ישנם 2 מסלולי לימוד:

תכנית MD:

תכנית לימוד בת 6 שנים המיועדת למועמדים בינלאומיים בוגרי תיכון, אשר השיגו ציונים טובים בביולוגיה, כימיה, פיזיקה ואנגלית.

חלקה הראשון של התכנית מונה 3 שנים של לימודים פרה-קליניים ומוקדש בעיקרו לנושאים הבאים: אנטומיה, ביולוגיה רפואית, כימיה, ביוכימיה, היסטולוגיה ואמבריולוגיה ופיזיולוגיה.

חלקה השני של התכנית מתחיל בשנה הרביעית ונמשך עד לסיום השנה השישית. שנתיים של ידע והכשרה קלינית ושנה אחרונה המוקדשת לתרגול קליני. עם השלמת כל המקצועות התיאורטיים והקליניים ולאחר מעבר כל הבחינות הנדרשות, מוענק לסטודנטים תואר דוקטור לרפואה.

תכנית 4-שנתית ברפואה לבוגרי תואר ראשון במדעי החיים:

תכנית לימוד בת 4 שנים המיועדת לסטודנטים אשר סיימו תואר ראשון באוניברסיטה/מכללה והשיגו ציונים משביעי רצון בביולוגיה, כימיה, פיזיקה ואנגלית.

מועמדים לתכנית זו עשויים להתקבל לאחר תיעוד הכרחי של הישגים לימודיים ולאחר השתתפות בריאיון עם ועדת הקבלה של האוניברסיטה.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה בתחילת אוקטובר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים ינואר-פברואר, ובקיץ, בחודשים יוני-יולי.

סגל בית הספר

במהלך השנים, חברי סגל האוניברסיטה וצוות המחקר זכו בפרסים יוקרתיים ובהכרה רחבה באיכותם המצוין של עבודתם, מחקרם והוראתם, וחלקם מבוקשים על ידי המרכזים הרפואיים המתקדמים בעולם.  לדוגמה, בשנת 2008 פרופ' מריה סימיונוב, בוגרת האוניברסיטה ופרופסור לניתוח, הייתה אחראית על הובלת ניתוחי השתלות פנים בקליניקה בקליבלנד שבארצות הברית.

אוניברסיטת פוזנן למדעי הרפואה בקצרה

  • אוניברסיטה ותיקה אשר נוסדה בשנת 1922 עם תכנית ללימודים באנגלית שנוסדה בשנת 1993.
  • לומדים בה למעלה מ-8,000 תלמידים.
  • כ -1,000 סטודנטים בינלאומיים בחוג ללימודים באנגלית.
  • דגש על הוראה מעשית משופרת על ידי מתודולוגית ההוראה האמריקנית.
  • שישה בתי חולים להוראה קשורים לבית הספר.
  • פרופ' מריה סימיונוב, בוגרת האוניברסיטה, ביצעה את השתלת הפנים המלאה הראשונה.

פוזנן: עיר מתקדמת ומשכילה

פוזנן בקצרה
  • עיר מתקדמת ומתויירת מאוד.
  • עיר תרבותית עשירה עם מגוון רחב של פנאי ובידור.
  • אטרקציות היסטוריות רבות ומרכז קניות גדול.
  • בעיר מתגוררים כ-130,000 סטודנטים, מה שהופך אותה לעיר צעירה ותוססת.
  • עלויות לינה לסטודנטים נעים סביב 95-145 יורו לחודש.
  • בעיר ישנו שדה תעופה.