לימודי רפואה בקרואטיה באוניברסיטת זאגרב: המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג' תכין אותך בצורה מושלמת לבחינות הקבלה והצלחה באוניברסיטה

אוניברסיטת זאגרב היא האוניברסיטה הגדולה והעתיקה בדרום מזרח אירופה ודורגה כאחת מ-500 האוניברסיטאות הטובות בעולם. היא נוסדה בשנת 1669 כאקדמיה הישועית של העיר המלכותית החופשית זאגרב. בשנת 1917 אימץ הפרלמנט הקרואטי את ההחלטה להקים את בית הספר לרפואה של האוניברסיטה. בשנת 2003 החלה האוניברסיטה ללמד רפואה בשפה האנגלית, והיא הייתה הראשונה לעשות זאת בקרואטיה. לבית הספר לרפואה תנאי קבלה קפדניים, ורק 25% מהמועמדים מתקבלים. עד כה, למעלה מ-700 סטודנטים סיימו את המסלול באנגלית. הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת זאגרב משתמשת בגישות מתודולוגיות, כולל פתרון בעיות, הוראה מוכוונת תלמידים ואימות של כשירות נרכשת, תוך מעבר להוראה בקבוצות קטנות. האוניברסיטה כוללת כ-29 פקולטות ולומדים בה כ-50,000 סטודנטים, מה שהופך אותה למוסד הלימודים והמחקר הגדול ביותר בקרואטיה. האוניברסיטה אחראית על יותר מ-50% מהתוצר המחקרי במדינה. האוניברסיטה עובדת בשיתוף עם 4 בת חולים אוניברסיטאיים. סיבובים קליניים מתבצעים בשנה האחרונה של הלימודים שבה התלמידים יכולים לעבוד במוסדות בקרואטיה או מחוצה לה. הסטודנטים בפקולטה לרפואה נהנים גם ממכוני מחקר ומעבדות מתקדמות וכן מספרייה רפואית גדולה.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בקרואטיה כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות באירופה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ?  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

תכנית לימודים באנגלית

לתכנית מתקבלים בכל שנה כ-50 סטודנטים. התכנית החלה לפעול בשנת 2003 והכשירה עד היום למעלה מ-700 סטודנטים. התעודות המונפקות על ידי האוניברסיטה מוכרות ב מספר רב של מדינות בעולם, כגון ישראל, מדינות האיחוד האירופי וארצות הברית, ומאפשרות להתקדם ולעבוד במדינות אלה. התוכנית באנגלית נבנתה לפי דרישות האיחוד האירופי והאיגוד הלאומי הרפואי בארצות הברית. כיום לומדים במסלול למעלה מ-1,500 סטודנטים.

 מסלול לימודים

מסלול הלימודים אורך 6 שנים.

שיטת הלימוד מבוססת על מקרים רפואיים כמתודולוגיית הוראה. התלמידים מתאמנים בבתי החולים האוניברסיטאיים ובבתי חולים מתמחים. האוניברסיטה מעבירה לסטודנטים גישה בה הם אחראים לרכוש את הידע, ואת פיתוח מיומנויות הלמידה שלהם. תכנית הלימודים מתמקדת בטיפול ראשוני כללי כבסיס, תוך דגש על עקרונות הבריאות העיקריים. התכנית חושפת את הסטודנטים להיבטים הרבים של הרפואה ולהזדמנויות לפיתוח קריירה אישית ומאפשרת להם לדעת לבחור מבין אפשרויות המקצוע המתאימות להם ולצרכי המערכת בה יעבדו.

במהלך שלוש השנים הראשונות, לומדים הסטודנטים קורסים פרה-רפואיים ורפואה בסיסית לצד מיומנויות תקשורת, טיפול בחולה בהיבטים החברתיים של הרפואה ועוד. החל מהשנה הרביעית לומדים הסטודנטים קורסים פרה-קליניים, חשיבה קלינית ודרכי אבחון. קורסים הנוגעים לבריאות הציבור נלמדים גם הם בשלב מוקדם בתכנית הלימודים ומפותחים בהדרגה לאורך הרצף של התכנית. הלמידה היא בקבוצות קטנות, מה שמסייע לתלמידים להצליח. בשנה השישית יוצאים הסטודנטים לסיבובים קליניים, עם אפשרות לעשות זאת מחוץ לקרואטיה.

 מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה בתחילת אוקטובר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים ינואר-פברואר, ובקיץ, בחודשים יוני-יולי.

אוניברסיטת זאגרב למדעי הרפואה בקצרה

  • האוניברסיטה נוסדה בשנת 1669, בית הספר לרפואה הוקם בשנת 1917.
  • לימודי הרפואה באנגלית החלו בשנת 2005.
  • מאז 2005, יותר מ -700 סטודנטים בינלאומיים קיבלו את התואר הרפואי שלהם מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת זאגרב.
  • סיבובים קליניים מאפשרים לסטודנטים להתאמן בקרואטיה או מחוצה לה.
  • בית הספר לרפואה קיבל את התעודה היוקרתית לאיכות - בינאום (CEQUINT).
על העיר בקצרה
  • זאגרב היא העיר הגדולה ביותר בקרואטיה.
  • יש בה כמעט מיליון תושבים.
  • העיר נהנית מפסטיבלים והופעות מוזיקה לעיתים קרובות.
  • העיר מתאימה לחובבי ספורט ומשקיעה מאוד בתשתיות לרווחת המתאמנים.
  • תחבורה ציבורית זולה ונוחה.
  • יש בה חיי לילה תוססים המתאימים מאוד לצעירים.