לימודי רפואה בפולין באוניברסיטת אולשטין: המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג' תכין אתכם להצלחה בבחינות הקבלה

אוניברסיטת ורמיה ומזוריה באולשטין הוקמה בשנת 1999, תוך מיזוג של שלושה מוסדות קיימים להשכלה גבוהה, והיא אחת האוניברסיטאות הגדולות באיזור. הפקולטה לרפואה הוקמה בשנת 2007, ותכנית הלימודים באנגלית הוקמה בשנת 2010. למרות גילו הצעיר של בית הספר, הוא מצויד במיטב המתקנים המודרניים באירופה ובטכנולוגיה חדשנית. באולשטין יש כיום 17 פקולטות המציעות יותר מ-65 תחומי לימוד. באוניברסיטה לומדים 27,000 סטודנטים, 600 מהם מועמדים להיות דוקטורנטים ו-1,500 הם סטודנטים לתארים מתקדמים. החטיבה ללימודי רפואה באנגלית הוקמה בשנת 2010.

בבית הספר לרפואה שבאוניברסיטה יש 24 מחלקות פועלות ותשתית מעולה. הוא גדל במהירות ומדורג כיום בין הטובים בפולין, עבור מגוון רחב של פעילויות מחקר ביותר מ-49 תחומים. כיום ישנם כ-193 פרויקטים שוטפים, הממומנים על ידי משרד המדע והחינוך הגבוה, המרכז הלאומי למדע והמרכז הלאומי למחקר ופיתוח בפולין.

בוגרי תואר של האוניברסיטה נחשבים למנהיגים בתחומם. שלוש שנות הלימודים הראשונות כוללות הוראה תיאורטית. מספר התלמידים בכיתה קטן, לכן אפשר להתעמק בחומר ולרדת לרזולוציות שלא ניתן להגיע אליהן בכיתות גדולות, ובנוסף לכך התלמידים מקבלים יחס אישי, מה שמבטיח להם הצלחה.

תחת האוניברסיטה ובשיתופי פעולה איתה ישנם מספר בתי חולים גדולים – ישנו בית חולים של האוניברסיטה שנפתח ע"י שרת הבריאות בשנת 2009. בנוסף, נחתמו הסכמים של שיתופי פעולה עם מנהלי מוסדות רבים כגון בית חולים אזורי, בית חולים מחוזי לילדים, קבוצה ציבורית עצמאית של שחפת ומחלות ריאה.

האוניברסיטה נבחרה פעמיים (2004,2008) לאוניברסיטה הידידותית ביותר לסטודנטים מתוך נבחרת של כ-70 אוניברסיטאות בפולין. מה שהשפיע על ההחלטה היה בין היתר תנאי לימוד, יחס פרופסורים על מס' התלמידים, שיעורים פרטיים וחיזוקים ללא תשלום נוסף, ועוד.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בפולין כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בפולין , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ?  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

תכנית לימודים באנגלית

החוג לאנגלית הוקם בשנת 2010. לומדים בו אזרחים ממדינות רבות – ביניהם ישראלים, גרמנים, שוודים, קנדים, אמריקאים ועוד. התכנית מאפשרת לאחר סיום הלימודים לעבור הכשרה ולעבוד בארצות הברית ובמדינות אחרות דוברות אנגלית. מאחר ושיטת הלימודים והמבחנים הנהוגה בישראל היא אירופאית, סטודנטים המסיימים את לימודיהם בפולין מגיעים מוכנים למבחני הרישוי בישראל.

מסלול לימודים

התכנית בנויה מ-6 שנות לימוד, כששלוש השנים הראשונות עוסקות בלימודים תיאורטיים ופרה-קליניים. תכנית הלימודים מבוססת על קריטריונים מחמירים של אירופה וארה"ב, על סטנדרטים גבוהים וניסיון חינוכי משולב. כל ההרצאות, הסמינרים וההתנסות המעשית מתבצעים באנגלית. לסטודנטים יש הזדמנויות רבות להצטרף לצוותי מחקר באקדמיה על מנת לקבל ניסיון במחקר. במהלך הלימודים, התלמידים רוכשים את הידע ואת הכישורים המעשיים במניעה, טיפול ושיקום הנחוצים לתרגול רפואה. הסטודנט לומד את העקרונות המוסריים של ההתנהגות כלפי המטופלים, זכויות, כללי שיתוף פעולה של רופאים מקצועיים ונורמות מוסריות במחקר רפואי.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה בתחילת אוקטובר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים ינואר-פברואר, ובקיץ, בחודשים יוני-יולי.

האוניברסיטה לרפואה של אולשטין בקצרה

  • נוסדה בשנת 1999 וכיום היא אחת האוניברסיטאות הגדולות באיזור.
  • פועלות בה 17 פקולטות ומעל 27,000 תלמידים.
  • בית הספר גדל במהירות עם התמקדות ראשונית במחקר.
  • האוניברסיטה זכתה פעמיים בתואר "האוניברסיטה הידידותית ביותר לסטודנטים" בפולין.
  • הסטודנטים זכו בתחרות הבינלאומית לאנטומיה "Golden Scapula" בשנת 2012.

אולשטין: עיר של טבע והיסטוריה מתפתחת

אולשטין בקצרה
  • עיר משגשגת וידידותית עם אטרקציות תיירותיות רבות, אירועים מוסיקליים ואזורי קניות.
  • המרכז התרבותי והאקדמי של האזור.
  • העיר העתיקה ההיסטורית עם המון ברים, בתי קפה ומסעדות.
  • המונומנטים של כיכר העיירה Olsztyn ממוקמים על המסלול האירופי של אדריכלות בריטית גותית.