אנו מציעים שלוש חבילות לבחירתכם

חבילה מס.1

כל השירותים הנ"ל עד 2 אוניברסיטאות ( לבחירה מבין 40 אוניברסיטאות אפשריות )

עלות: 4000 ש"ח ( 2700 ש"ח לתלמידי המכינה לרפואה )

העלות אינה כוללת את עלות בחינת הקבלה לאוניברסיטאות שיש לשלם ישירות לאוניברסיטאות ואינה כוללת את עלות נוטריון ותרגום מסמכים.

חבילה מס.2

כל השירותים הנ"ל עד 4 אוניברסיטאות ( לבחירה מבין 40 אוניברסיטאות אפשריות )

עלות: 5500 ש"ח ( 3800 ש"ח לתלמידי המכינה לרפואה )

העלות אינה כוללת את עלות בחינת הקבלה לאוניברסיטאות שיש לשלם ישירות לאוניברסיטאות ואינה כוללת את עלות נוטריון ותרגום מסמכים

חבילה מס.3

כל השירותים הנ"ל עד 6 אוניברסיטאות ( לבחירה מבין 40 אוניברסיטאות אפשריות )

עלות: 6500 ש"ח. ( 4900 ש"ח לתלמידי המכינה לרפואה )

העלות אינה כוללת את עלות בחינת הקבלה לאוניברסיטאות שיש לשלם ישירות לאוניברסיטאות ואינה כוללת את עלות נוטריון ותרגום מסמכים

מבדק אונליין לגבי התאמתך והאפשרויות שלך להתחיל לימודי רפואה בחו"ל

קרא עוד

אתם רוצה להגשים את החלום להיות רופא, רופא שיניים או וטרינר , וללמוד רפואה באירופה בשפה האנגלית, אבל אילו אוניברסיטה הן המתאימות ביותר עבורך ? אחרי הכל, ישנן כ-40 אוניברסיטאות לרפואה בכ-10 מדינות אירופאיות שונות המוכרות החל מינואר 2019 ע"י משרד הבריאות הישראלי.

היועצים שלנו הם מומחים לכלל האוניברסיטאות האירופאיות המלמדות רפואה בשפה האנגלית ויעזרו לך באופן אישי לבחור את המקום המתאים לך ביותר.

במהלך פגישת הייעוץ תקבלו מידע עדכני לגבי כלל האוניברסיטאות במדינות המוכרות ע"י משרד הבריאות הישראלי, עלויות שכר לימוד ומחיה עדכניות בכל אוניברסיטה ובכל עיר, מידע על תנאי הקבלה בכל אוניברסיטה, מידע על סגנון ושיטת הלימודים בכל אוניברסיטה ( נענה על שאלות כגון האם האוניברסיטה קשוחה או פחות ?  כמה תלמידים לומדים בכל כיתה בשיעורי העיוניים והמעשיים ? וכד' ) , וכמובן גם מידע לגבי ההוואי החברתי בכל עיר ( נענה על שאלות כגון האם יש קהילה גדולה של סטודנטים מישראל ?  איפה יש אוכל כשר לסטודנטים מישראל ? וכד' ). בתום הייעוץ תדעו ממש הכל ותוכלו לגבש כיוון לגבי האוניברסיטאות שהכי מתאימות לכם, ואם עדיין יהיו לכם שאלות נוספות נשמח לענות לכם בייעוץ עצמו וגם לאחריו בכל שלב.

הייעוץ האקדמי נערך במשרדנו במרכז תל אביב או בשיחת וידאו קונפרנס במידה ואתם מעדיפים לעשות אותו מהכורסא בסלון ביתכם ומשכו כשעתיים. עלות הייעוץ הינה 450 ש"ח,  ובמידה ולאחר הייעוץ תחליטו גם להשתתף במכינה שלנו ו/או להשתמש בשירותי ההשמה שלנו אז העלות הזו תקוזז בהמשך משכר הלימוד במכינה או מעלות שירותי ההשמה לאוניברסיטה.

לפני תיאום פגישת הייעוץ האקדמי אנו נעשה יחד אתכם שיחה של כ 10-15 דקות בטלפון ללא עלות וללא התחייבות מצדכם , ואם היועצים שלנו יקבעו כי את/ה לא עומד/ת כלל בדרישות הכניסה לאוניברסיטאות בחו"ל בהן אתם מעוניינים ללמוד – אז לא תחוייבו בתשלום ולא נתקדם לשלב הייעוץ האקדמי.

שירות ההשמה לאוניברסיטאות לרפואה בחו"ל כולל :

  • התייעצות מפורטת במשרדנו / באמצעות שיחת וידאו  על כל האפשרויות ללימודי רפואה / רפואת שיניים /  וטרינריה בכ 10 מדינות האיחוד האירופי בכ -40 אוניברסיטאות ובתי ספר לרפואה (עד 8 שעות התייעצות מצטברות ).
  • הכנה ושליחת בקשת המועמדות כולל כל המסמכים הדרושים.
  • הסבר מפורט על תנאי הקבלה ואירגון מבחן הקבלה בארץ או בחו"ל.
  • עזרה במציאת דיור, ודברים נוספים שתידרש להם במדינה החדשה.
  • תמיכה וסיוע אדמיניסטרטיבי במהלך הסמסטר הראשון שלך ללימודים בבית הספר לרפואה.