לימודי רפואה בליטא באוניברסיטת וילנה: המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג' תכין אותך לבחינות הקבלה

אוניברסיטת וילנה היא אחת מהאוניברסיטאות העתיקות ביותר באירופה. היא נוסדה בשנת 1579 ומתגאה בהיסטוריה ארוכה ומלאת אירועים.

הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת וילנה הוקמה בשנת 1781. מאז שנת 2012, האוניברסיטה מאפשרת ללמוד רפואה באנגלית. באוניברסיטה לומדים בקבוצות קטנות באווירה פתוחה ואישית, מה שמאפשר למידה טובה ואפקטיבית. בנוסף, הסטודנטים מקבלים הזדמנות להתאמן על אחד מששת בתי החולים הגדולים של ליטא.

פיתוח קשרים בינלאומיים הוא מוקד חזק של הפקולטה לרפואה, בעיקר בתחומי המדע והאקדמיה, כולל שיתופי פעולה עם ארגונים בינלאומיים כגון ארגון הבריאות העולמי, הנציבות האירופית ואונסק"ו.

כיום לומדים באוניברסיטה קרוב ל-20,000 סטודנטים, בניהם כ-1,900 סטודנטים בינלאומיים. הסגל באוניברסיטה מונה כ-3,000 חברים. עם שכר לימוד נמוך ועלויות מחיה נוכחות, אוניברסיטת וילנה היא אופציה אטרקטיבית מאוד עבור סטודנטים רבים.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בליטא כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות באירופה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ?  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

תכנית לימודים באנגלית

תכנית הלימודים באנגלית הוקמה באוניברסיטה בשנת 2012. כיום לומדים במסלולי הלימוד באנגלית כ-1,900 סטודנטים מרחבי העולם. התעודות שמונפקות על ידי האוניברסיטה מוכרות על ידי מספר רב של מדינות בעולם, כגון ישראל, מדינות האיחוד האירופי וארצות הברית, ומאפשרות להתקדם ולעבוד במדינות אלה.

מסלול לימודים

משך הלימודים הוא 6 שנים. שפת הלימודים היא אנגלית. תהליך הלימוד הוא בהתאמה מלאה למודל ההוראה הקלאסית בו הסטודנטים לומדים תחילה את הבסיס המדעי טרם הכניסה לתחום הקליני. בשנתיים הראשונות ילמדו הסטודנטים מדעי רפואה בסיסיים כמו אנטומיה, היסטולוגיה ופיזיולוגיה במסגרת של הרצאות וסמינרים. בנוסף, יחלו בלימודי השפה הליטאית על מנת לדעת לתקשר עם מטופלים. בהמשך הלימודים, מתרגלים הסטודנטים טיפול בחולים בקבוצות קטנות של 8-10 תלמידים, באחד מ-6 בתי החולים הגדולים בליטא.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה ב-1 לספטמבר עד לתאריך ה-30 באוגוסט של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים ינואר-פברואר, ובקיץ, בחודשים יוני-יולי.

אוניברסיטת וילנה למדעי הרפואה בקצרה

  • האוניברסיטה הוקמה בשנת 1579. הפקולטה לרפואה הוקמה בשנת 1781.
  • אוניברסיטת וילנה כוללת 12 פקולטות, 8 מוסדות אוניברסיטאיים ו -10 מרכזי מחקר ומחקר.
  • הספרייה האוניברסיטאית של וילנה היא העתיקה ביותר בליטא.
  • לומדים באוניברסיטה קרוב ל-20,000 סטודנטים, מתוכם כמעט 3,000 סטודנטים בינלאומיים.
  • סגנון הוראה הוא אישי בקבוצות לימוד קטנות (8-10 משתתפים).
  • לסטודנטים יש הזדמנות ייחודית להתאמן באחד מששת בתי החולים הגדולים ביותר בליטא.
על העיר בקצרה
  • בבירת ליטא מתגוררים למעלה מ-חצי מיליון תושבים.
  • מאז 1994, העיר העתיקה של וילנה נמצאת ברשימת המורשת התרבותית העולמית של אונסק"ו.
  • עיר בינלאומית עם פעילויות תרבותיות מגוונות וחיי לילה מצוינים.
  • בעיר ישנו שדה תעופה בינלאומי.
  • בעיר ישנו בית חב"ד.