לימודי רפואה בקפריסין: האוניברסיטה האירופאית בניקוסיה: להתקבל עם המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג'

האוניברסיטה האירופית בניקוסיה (או EUC-European University Cyprus), נוסדה בשנת 1961. אחת משש הפקולטות של האוניברסיטה הפרטית, היא הפקולטה לרפואה. בית הספר הרפואי מציע לכם לימודי רפואה בקפריסין,  המותאמים להנחיות האיחוד האירופי ולסטנדרטים הבינלאומיים של לימודי הרפואה.

תוכנית הלימודים לרפואה באנגלית נמשכת שש שנים והיא מותאמת לסטודנטים בינלאומיים. עם השלמת הלימודים הרפואיים בהצלחה, בוגרי בית הספר יכולים לעבוד בכל מקום בתוך האיחוד האירופי ובמערכות בריאות שונות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל.

בנוסף לכישורים הבסיסיים שתרכשו במהלך הלימודים, בית הספר לרפואה של אוניברסיטת קפריסין מתמקד בשיטות הוראה דינמיות וחדשניות ובלמידה המבוססת על יכולותיכם האישיות.

בנוסף, תוכלו להשתמש בציוד איכותי מהשורה הראשונה, תקבלו מרצים בכירים ומנוסים והזדמנות ליישם את הלמידה כחלק מהתמחויות קליניות החל מהשנה הראשונה ללימודים.

את ההתמחות הקלינית תעברו בבתי החולים הפרטיים והציבוריים של האי, כמו בית החולים הכללי של לרנקה. זאת במטרה לחזק את הכשרתכם המקצועית, וגם לשפר את יכולות התקשורת שלכם עם המטופל. במקביל, כרופאים פוטנציאליים תלמדו לפתח השקפה הוליסטית של טיפול במחלות.

הקמפוס החדש של האוניברסיטה האירופית קפריסין ממוקם בחלק היווני של הבירה ניקוסיה ומציע תנאים מושקעים ואטרקטיבים לסטודנטים הרחוקים מארצות מוצאם. המתקנים המודרניים יאפשרו לכם שימוש במעבדות מאובזרות, אולמות הרצאות, ספריות ומגורי סטודנטים וגם מרכז למוסיקה ומתקני ספורט.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בקפריסין כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בקפריסין , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ? בקרו בעמוד שאלות נפוצות

האוניברסיטה האירופית בקצרה

  • האוניברסיטה הפרטית נוסדה בשנת 1961
  • בסביבות 6000 סטודנטים לומדים ב 6 פקולטות
  • קמפוס מודרני עם ציוד טכני חדיש, ממוקם בחלק היווני של העיר
  • שותפויות רבות ושיתופי פעולה עם אוניברסיטאות בינלאומיות

לימודי רפואה בקפריסין: אוניברסיטת ניקוסיה

אוניברסיטת ניקוסיה היא לא רק האוניברסיטה הגדולה ביותר בקפריסין עם 11,000 סטודנטים. במשך שני העשורים האחרונים, בית הספר לרפואה של ניקוסיה הפך למוביל בפיתוח מדעי החיים ותוכניות בריאות חדישות.

שפת ההוראה היא בעיקר אנגלית והתוכנית מושכת סטודנטים רבים מרחבי העולם. למעלה מ -500 סטודנטים מ -58 מדינות שונות לומדים כאן, כולל סטודנטים מארה"ב, אוסטרליה, קנדה וניו זילנד.

המסגרת ללימודי רפואה בקפריסין באוניברסיטת ניקוסיה, כוללת בנוסף לרמה הגבוהה של תוכנית הלימודים, גם מרצים מנוסים ומחקרים ברמה עולמית. בית הספר לרפואה של אוניברסיטת ניקוסיה מציע לתלמידיו יתרונות רבים, כגון שותפויות בינלאומיות, ציוד היי-טק מתקדם וצוות ידידותי.

התוכנית ללימודי רפואה של האוניברסיטה של ​​ניקוסיה מתוכננת כך שתוכלו לצבור ניסיון קליני בשלב מוקדם. בין היתרונות הנוספים לימודי הרפואה באוניברסיטת ניקוסיה תמצאו גם למידה שיתופית, חשיבה ביקורתית ובקרה עצמית – כל המיומנויות החיוניות לקריירה רפואית מוצלחת.

לימודי רפואה בקפריסין מתקיימים באוניברסיטת ניקוסיה בתוכנית בינלאומית .

אוניברסיטת ניקוסיה בקצרה

  • נוסדה בשנת 2011 ובתוכה הפקולטה הראשונה לרפואה בקפריסין
  • 11,000 סטודנטים באוניברסיטה כולה
  • 500 סטודנטים מגיעים מ 58 מדינות שונות בעולם אל בית הספר לרפואה
  • שיטות הוראה חדשניות וציוד היי-טק מודרני
  • צוות המרצים מורכב ממומחים מובילים בתחום הרפואה
  • הבוגרים מקבלים את התואר דוקטור לרפואה (MD)
ניקוסיה בקצרה
  • בירת קפריסין, ניקוסיה היא גם המרכז הפיננסי של האי
  • הוצאות מחיה עבור סטודנטים בינלאומיים יכולות לנוע סביב 1000 יורו לחודש
  • דיור במעונות, או בדירות להשכרה זמין לסטודנטים ברחבי העיר
  • מגוון של אמצעי תחבורה בתוך העיר ובקרבתה - מאופניים ואוטובוס ועד נמלי תעופה
  • בעיר פועלות שתי אוניברסיטאות המציעות לימודי רפואה: אוניברסיטת קפריסין ואוניברסיטת ניקוסיה