לימודי רפואה באיטליה באנגלית, באוניברסיטת סאפינצה ברומא: המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג' תמקד אותך למבחן IMAT

אוניברסיטת La Sapienza (אוניברסיטת רומא) היא בין האוניברסיטאות הגדולות והמכובדות באירופה. אוניברסיטת סאפינצה ברומא מדורגת בין 30 האוניברסיטאות המובילות באירופה ולאחרונה דורגה במקום ה -70 מבין 100 האוניברסיטאות המובילות בעולם.  בית הספר לרפואה של האוניברסיטה הוא מהטובים באיטליה והיא בין האוניברסיטאות המובילות לסטודנטים בינלאומיים ללמודי רפואה ברומא.

אוניברסיטת סאפיינצה נוסדה בשנת  1303 ופתחה את הפקולטה לרפואה  בשנת 1431. תוכנית לימודים שש שנתית ברפואה וכירורגיה מוצעת באנגלית ובאיטלקית, כך רמת הלימודים נשמרת אחידה בשתי השפות. התוכנית מכוונת את הסטודנטים לרמה בינלאומית  על ידי הקפדה על רמה אקדמית גבוהה שתהפוך אתכם לרופאים מומחים, אחראים ומכוונים לרווחת המטופל.

אוניברסיטת סאפיינזה ברומא היא תחרותית ביותר, ומקבלת לתוכנית באנגלית עד 45 סטודנטים בשנה, מתוכם 10 שאינם אירופאים.  עבורכם הדבר מהווה יתרון, כי הלמידה נעשית בקבוצות למידה יותר ויש אינטראקציה רבה יותר בין המרצים לסטודנטים וגם תקבלו חיזוק ליכולות כגון קבלת החלטות וחשיבה עצמאית. לסטודנטים שבוחרים בלימודי רפואה באיטליה באנגלית, זהו יתרון מרכזי.

הלימודים באוניברסיטת ​​סאפינצה ברומא מתקיימים במספר מיקומים ברחבי העיר, כולל שלושה בתי החולים של סאפינצה: פוליקליניקו, סנט אנדראה, לטינה –  Policlinico, Sant'Andrea ו- Latina. עם שכר לימוד נמוך עבור רוב הסטודנטים הזרים, אוניברסיטת סאפינצה ברומא, מציעה תכנית לימודים איכותית עבור המעוניינים בלימודי רפואה באיטליה באנגלית, וגם הזדמנות נהדרת לפגוש סטודנטים מתרבויות שונות.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה באיטליה באנגלית כבר השנה?

אנו כאן כדי לעזור לך להתחיל את התואר ברפואה באוניברסיטה המתאימה ביותר עבורך באיטליה, להכין אותך לבחינת ה IMAT, ולהפוך את הליך הכניסה לפשוט ככל האפשר.

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה באנגלית במגוון אוניברסיטאות באיטליה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

המטרה העיקרית שלנו היא לקדם את ההצלחה האקדמית שלך ולהכין אותך בצורה הממוקדת ביותר למעבר בציון גבוה של מבחן ה IMAT .

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ? בקרו בעמוד שאלות נפוצות

לימודי רפואה ברומא - אוניברסיטת סאפינצה ברומא בקצרה

  • האוניברסיטה נוסדה בשנת 1303, הפקולטה לרפואה הוקמה בשנת 1431
  • 45 סטודנטים מתקבלים בשנה לתוכנית הלימודים באנגלית, 10 מהם סטודנטים שאינם מהאיחוד האירופי לתוכנית שש שנתית לתואר ברפואה
  • 21 פקולטות, מעל 140 אלף סטודנטים
  • בספריית אלסנדרינה האוניברסיטאית מצויים כמיליון וחצי ספרים
  • לימודים בכיתות קטנות מאפשרים אינטראקציה רבה יותר בין סטודנטים ומרצים, כמו גם בקרב הסטודנטים עצמם
  • הלימודים מתקיימים במקומות שונים ברחבי העיר, כולל שלושה בתי חולים
  • האוניברסיטה כוללת 11 פקולטות שונות המפוזרות ברחבי רומא
  • לאוניברסיטה רכוש אקדמי רב הכולל עשרות ספריות ומוזיאונים ברחבי העיר

לימודי רפואה ברומא באוניברסיטה הקתולית של הלב הקדוש

האוניברסיטה הפרטית הגדולה ביותר באירופה – האוניברסיטה הקתולית של הלב הקדוש ברומא נוסדה בשנת 1921 ומזוהה עם הכנסייה הקתולית. הצו הרשמי להקמת בית ספר לרפואה ברומא נמסר ב -1958 והאפיפיור יוחנן ה -23 פתח את בית הספר לרפואה ב -1961. בהיסטוריה הקצרה יחסית שלה, האוניברסיטה הקתולית של הלב הקדוש ברומא פיתחה מוניטין מצוין באיטליה ובאירופה. 43 מהמדענים המובילים באיטליה הם חברי סגל בית הספר. קורס אנגלית לרפואה וכירורגיה הוא תכנית בת שש שנים המציעה חינוך המאפשר לסטודנטים ללימודי רפואה באיטליה להמשיך ללמוד וליישם בחו"ל.

האוניברסיטה הקתולית של הלב הקדוש ברומא מתמקדת בלמידה מוכוונת בעיות ובדגש על מחקר ועל שיתופי פעולה בינלאומיים. הלמידה נעשית בגישה קלינית בין-תחומית, כמו גם בהיבטים האתיים והחוקיים של מקצוע הרפואה.

האוניברסיטה הקתולית של הלב הקדוש ברומא קשורה לבית החולים האוניברסיטאי על שם פוליקליניקו ג'מלי, שנפתח ב -1964 והוא בית החולים האונקולוגי המבוקש ביותר באיטליה, בהתבסס על מספר החולים שטופלו בו. האוניברסיטה הבינלאומית ברומא, מציעה בין היתר, גם מתקני מעונות מעולים. לכל היותר 50 סטודנטים מתקבלים מדי שנה,מתוכם 30 סטודנטים שאינם אירופאים.  שכר הלימוד עומד על כ 16,000 יורו בשנה. יש לבדוק עם אתר האוניברסיטה לקבלת מידע מעודכן.

האוניברסיטה הקתולית של הלב הקדוש ברומא בקצרה

  • האוניברסיטה הפרטית הגדולה ביותר באירופה, בית הספר לרפואה שלה נפתח בשנת 1961
  • האוניברסיטה ברומא היא אחת משלוחותיה של האוניברסיטה במילאנו בעלת אותו השם
  • דגש על למידה מוכוונת בעיות ומחקר בעל אוריינטציה בינלאומית חזקה
  • האוניברסיטה פועלת בשיתוף עם בית החולים על שם פוליקליניקו ג'מלי שבו יש 1,850 מיטות, 50 סטודנטים מתקבלים בשנה, 30 מהם סטודנטים שאינם אירופאים.
  • הקמפוס הגדול בלב רומא כולל ספרייה, מגרשי כדורגל, כדורעף, מגרשי כדורסל וטניס
  • 43 מאנשי הסגל הם בין המדענים המובילים באיטליה

לימודי רפואה באיטליה - לחיות וללמוד ברומא

רומא בקצרה
  • רומא היא עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר באיטליה, עם כ -2.8 מיליון תושבים
  • מרכז העיר ההיסטורי הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו מאז 1980
  • קהילה יהודית עתיקה, ענקית ופעילה
  • שפע של מסעדות, בתי קפה, גלידריות ועוד
  • מגוון אפשרויות תעסוקה ובילוי
  • עיר הוותיקן הממוקמת בתוך רומא והיא המדינה הקטנה ביותר בעולם