לימודי רפואה בסלובקיה באוניברסיטת ספאריק בקושיצ'ה: מכינה לרפואה בתל אביב מדיקל קולג' הכנה ממוקדת לבחינות הקבלה והצלחה באוניברסיטה

אוניברסיטת פאבל ג'וזף ספריק בקושיצ'ה נוסדה בשנת 1657. הפקולטה לרפואה במתכונתה הנוכחית נוסדה בשנת 1948. בתחילה כשלוחה של אוניברסיטת סלובקיה ומאז שנת 1959 כאוניברסיטה עצמאית. בשנת 1992 החלו לימודי הרפואה באנגלית ומשכו אליהם סטודנטים מ-40 מדינות שונות, בניהם, כמובן, סטודנטים רבים מישראל. הפקולטה לרפואה מורכבת מכ-60 יחידות, כולל מחלקות, מקומות עבודה ניסיוניים ומתקנים מיוחדים. באוניברסיטה לומדים למעלה מ-7,500 סטודנטים. בפקולטה לרפואה לומדים כ-1,600 סטודנטים, מתוכם כ-250 סטודנטים בינלאומיים (עשרות ישראלים, וכן סטודנטים מארה"ב, קנדה, יפן ומדינות שונות באירופה). הפקולטה לרפואה פועלת בשיתוף עם בית החולים הציבורי הצמוד אליה, מה שמקל על הסטודנטים בנגישות ובהגעה לבית החולים, שם מתקיים חלק נרחב מההכשרה הרפואית.

האוניברסיטה מספקת השכלה גבוהה המבוססת על הממצאים המדעיים החדשים ביותר בהקשר בינלאומי רחב ופועלת בשיתוף פעולה אינטנסיבי עם מוסדות אקדמיים ברחבי העולם.

את הפרקטיקום של השנה השישית – יכולים הסטודנטים לעשות בבתי החולים בישראל. כמו כן ניתן לעשות בבתי החולים בארץ את הסטאז' שלאחר בחינות ההסמכה (או בבית החולים של האוניברסיטה – עפ"י בחירת הסטודנט).

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בסלובקיה כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בסלובקיה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ?  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

תכנית לימודים באנגלית

התכנית נוסדה בשנת 1992 וכיום לומדים בה כ-250 סטודנטים. התעודות המונפקות על ידי האוניברסיטה מוכרות על ידי מספר רב של מדינות בעולם, כגון ישראל, מדינות האיחוד האירופי וארצות הברית, ומאפשרות להתקדם ולעבוד במדינות אלה.

מסלול לימודים

מסלול הלימודים אורך 6 שנים.

התואר מתחלק לשנים ראשונות בהן לומדים ידע תיאורטי ופרה-קליני, ובהמשך במסגרת הכשרה מעשית – אבחון וטיפול בבית החולים של האוניברסיטה. בין הנושאים שילמדו: אנטומיה, ביולוגיה, כימיה, פיזיקה, היסטולוגיה, סבבים במחלקות בתי החולים ועוד.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה באמצע ספטמבר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים ינואר-פברואר, ובקיץ, בחודשים יוני-יולי.

אוניברסיטת פאבל ג'וזף ספאריק למדעי הרפואה בקצרה

  • אוניברסיטה נוסדה בשנת 1657. הפקולטה לרפואה נפתחה בשנת 1948.
  • בשנת 1992 החלו לימודי רפואה באנגליה, ומשכו סטודנטים מ -40 מדינות ברחבי העולם.
  • לומדים בה למעלה מ-7,500 סטודנטים.
  • בפקולטה לרפואה לומדים כ-1,500 סטודנטים.
  • הפקולטה ממוקמת ליד בית החולים האוניברסיטאי L. Pasteur.
  • מורכבת מ -60 יחידות, כולל מחלקות, מקומות עבודה ניסיוניים ומתקנים מיוחדים.
על העיר בקצרה
  • העיר השנייה בגודלה בסלובקיה וקרובה לגבולות הונגריה, אוקראינה ופולין.
  • נחשבת ל"עיר צעירים" בשל אוכלוסיית הסטודנטים הגדולה שבה.
  • מפעל הטבק מהמאה ה -19 הוא כיום מרכז תרבותי בעיר.
  • יש בה את המספר הגדול ביותר של מונומנטים היסטוריים מוגנים בסלובקיה.