לימודי רפואה בהונגריה באוניברסיטת פץ': המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג' תכין אתכם לקבלה והצלחה באוניברסיטה

אוניברסיטת פץ' נוסדה בשנת 1367 והיא האוניברסיטה העתיקה ביותר בהונגריה. לומדים בה כ-20,000 סטודנטים ויש בה למעלה מ-2,000 אנשי סגל, ו-10 פקולטות, מה שהופך אותה לאחת הגדולות בהונגריה ולמרכז הידע של דרום טרנסדנוביה. מדי שנה מצטרפים ללימודי רפואה באוניברסיטה למעלה מ-4,000 סטודנטים בינלאומיים מ-66 מדינות שונות כדי לחוות וליהנות מהשכלה ברמה גבוהה בעיר תרבותית עשירה. האוניברסיטה היא חלק מרשת גדולה של מוסדות מחקר בינלאומיים, שותפויות והסכמים. לימודי רפואה באנגלית החלו באוניברסיטה לפני כ-30 שנה.

המרכז הקליני באוניברסיטה הוא אחד מספקי שירותי הבריאות הגדולים בהונגריה. עם 29 יחידות רפואיות וכמעט 3,000 אנשי צוות רפואי, המרכז מספק טיפולים רפואיים במשך כמה עשורים. מעבר לטיפול, הוא משחק תפקיד פעיל בהכשרה המעשית של הסטודנטים.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בהונגריה כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בהונגריה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ? בקרו בעמוד שאלות נפוצות

תכנית לימודים באנגלית

לומדים באוניברסיטה בתכניות הבינלאומיות כ-4,300 סטודנטים. התעודות שמונפקות על ידי האוניברסיטה מוכרות על ידי מספר רב של מדינות בעולם, כגון ישראל, מדינות האיחוד האירופי וארצות הברית, ומאפשרות להתקדם ולעבוד במדינות אלה.

מסלול לימודים

משך התכנית 6 שנים.

תכנית הלימודים ברפואה נועדה ליצור בסיס שבו יוכל הרופא העתידי לבנות את הידע הרפואי שלו במקצוע המתפתח בהתמדה. תכנית ההוראה מורכבת משש שנים של מחקרים פרה-קליניים וקליניים (10 סמסטרים ושנה אחת של סיבובים קליניים). תכנית הלימודים נעשית מתוך אמונה כי ניסיון ישיר עם חולים, ליד המיטה או בחדר הניתוח, הוא היסוד לחינוך רפואי בריא. במודול הראשון או הבסיסי התלמידים מכירים את המבנה והתפקודים של גוף האדם הבריא.

במודול השני, הפרה-קליני, נלמדים התהליכים והתכונות של התהליכים הפתולוגיים, והתלמידים מכירים את הכישורים הבסיסיים לבדיקת החולה. במודול הקליני נלמדות מחלות ספציפיות ומיומנויות האבחון והטיפול של התלמידים יפותחו. רוב המחקרים הללו הם מעשיים בטבעם, בעיקר במחלקות. סיבוב קליני מתקיים בשנה השישית באופן מלא. התלמידים מבצעים בעיקר פעילות רפואית בשליטת המורים.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה באמצע ספטמבר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים ינואר-פברואר, ובקיץ, בחודשים יוני-יולי.

אוניברסיטת פץ' למדעי הרפואה בקצרה

  • האוניברסיטה ההונגרית הראשונה נוסדה בשנת 1367.
  • לומדים בה כ-20,000 סטודנטים.
  • למעלה מ-4,000 סטודנטים בינלאומיים.
  • פרס 'פרקטיקה מומלצת' הוענק עבור בינאום בתחום ההשכלה הגבוהה.
  • האוניברסיטה מדורגת ברשימת 5 האוניברסיטאות הטובות בהונגריה.

פץ': עיר ללא גבולות

פץ' בקצרה
  • העיר החמישית בגודלה בהונגריה.
  • יש בה כ-150,000 תושבים.
  • האדריכלות הטורקית היפה בכיכר המרכזית היא השריד היעקרי מתקופת העות'ומאנים.
  • העיר נבחרה לבירת התרבות האירופית בשנת 2010.