לימודי רפואה במילאנו באוניברסיטת ויטה סאלוטה סן רפאל

Università Vita-Salute San Raffaele היא אוניברסיטה איטלקית פרטית שנוסדה בשנת 1996. לאחר שנתיים נפתחה גם הפקולטה לרפואה. תכנית הלימודים השש שנתית, "דוקטור בינלאומי לרפואה" מיועדת לסטודנטים מתוך ומחוץ לאיחוד האירופי.

האוניברסיטה הצפון איטלקית ידועה במיוחד במחקר בסרטן, אורולוגיה ומחלות לב וכלי דם, ניתוחי לב, HIV / AIDS ומחלות נדירות. תקבלו, בהתאמה, הזדמנות ללמוד בסביבה מעוררת ותחוו הצלחות ופריצות דרך עקביות בטיפול במחלות אקוטיות וכרוניות.

בבית החולים האוניברסיטאי יש 1300 מיטות והוא מאפשר לסטודנטים לרפואה לפגוש מגוון רחב של חוליים שונים. מכיוון שמחלות גנטיות נדירות מטופלות כאן גם הן, מגיעים מטופלים מכל רחבי האזור למרכז מילאנו לטיפול רפואי.

קבוצות הלמידה קטנות יותר מבתי הספר לרפואה רבים, ומאפשרות אינטראקציה אישית יותר בין המרצים לסטודנטים. שפת ההוראה היא אנגלית, כמו ברבות מהאוניברסיטאות ללימודי רפואה באיטליה.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה כבר השנה?

אנו כאן כדי לעזור לך להתחיל את התואר ברפואה באוניברסיטה המתאימה ביותר עבורך, להכין אותך לבחינות הקבלה, ולהפוך את הליך הכניסה לפשוט ככל האפשר.

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות באירופה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

המטרה העיקרית שלנו היא לקדם את ההצלחה האקדמית שלך .

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אנחנו כאן כדי לעזור לך בכל שלבי ההרשמה לאוניברסיטאות, ולהבטיח את מקומך ללמוד את התואר באנגלית ברפואה או רפואת שיניים ולחיות בעיר תוססת ומרתקת.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ? צרו קשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ אישית ללא עלות , או בקרו בעמוד שאלות נפוצות

אוניברסיטת ויטה-סלוטה סן רפאלה בקצרה

  • Vita-Salute היא מהאוניברסיטאות המובילות בעולם במחקר ובהוראה
  • זהו בית ספר מודרני, חדש ותוסס
  • קבוצות הלמידה הקטנות, מבטיחות אינטראקציה רבה ואיכותית עם המרצים
  • יש שלוש פקולטות באוניברסיטה: רפואה, פילוסופיה ופסיכולוגיה
  • מוקד מרכזי במחקר ופיתוח סביב סרטן, אורולוגיה, מחלות לב וכלי דם, ניתוח לב, HIV / AIDS, מחלות נדירות, פרה קליניקה ומדעי הביולוגיה
  • בבית החולים האוניברסיטאי יש 1300 מיטות פרטיות וציבוריות
  • בית הספר לרפואה מקפיד על עידכון וחידוש תמידי של תכני הלימוד

לימודי רפואה באוניברסיטת מילאנו

אוניברסיטת מילאנו – Università degli Studi di Milano, נפתחה בשנת 1924. בדירוג הלאומי, האוניברסיטה הממלכתית המפורסמת נמצאת במקום השני, מה שהופך אותה מבוקשת על ידי סטודנטים, מאיטליה ומרחבי העולם. תוכנית הלימודים בשפה האנגלית לרפואה וכירורגיה, שמטרתה להכשיר רופאים מוסמכים בתוך האיחוד האירופי ובמדינות רבות אחרות בעולם, קיימת מאז 2010.

בתכנית השש שנתית של האוניברסיטה תקבלו הכשרה רפואית משמעותית, בהתבסס על ההישגים המדעיים העדכניים ביותר ותפתחו מיומנויות שונות הדרושות לקריירה מוצלחת כרופאים. אתיקה, הערכה עצמית וכבוד הם גם חלק מהיסודות שתקבלו במהלך לימודי הרפואה באיטליה באוניברסיטת מילאנו.

למידה מוכוונת-בעיות ושיטות למידה חדשניות, קבוצות למידה קטנות, דיונים שוטפים, תרגילים מעשיים, התמחות ותוכניות חילופי סטודנטים באוניברסיטאות יוקרתיות זרות מסייעות להפוך את תכנית הלימודים למגוונת ומרגשת.

המרצים האיטלקיים מלמדים את כל החומר באנגלית. ויש גם הרצאות אורח דוברות אנגלית המוגשות על ידי פרופסורים אירופאים ואמריקאים.

אוניברסיטת מילאנו בקצרה

  • בית הספר לרפואה וכירורגיה נוסד בשנת 2010 , עם תכנית לימודים בשפה האנגלית, המבוססת על שיטות הוראה חדשניות
  • נמצאת במקום השני בדירוג הלאומי של האוניברסיטאות באיטליה
  • 64,000 סטודנטים ו -2000 פרופסורים
  • ההוראה, המחקר והפעילות הקלינית משתלבים לכדי לחוויית למידה ייחודית
  • בית הספר לרפואה של האוניברסיטה נמצא, החל משנת 2014 בקמפוס החדש
  • ההוראה הקלינית מתבצעת בבית החולים מילאנו בן 1300 מיטות

לחיות וללמוד במילאנו

רוצים לחיות בעיר האופנתית ביותר בעולם, ליהנות מהשכלה איכותית בסביבה מערבית, עירונית ומלאת חיים? יכול להיות שמילאנו היא בדיוק המקום בשבילכם.

מילאנו, העיר השנייה בגודלה באיטליה, ממוקמת בצפון מחוז לומברדיה. העיר הגדולה ממוקמת במחוז המאוכלס ביותר באיטליה, מונה כ -1.3 מיליון תושבים והוא המרכז הכלכלי החשוב ביותר באיטליה.

היא מובילה בתחומים כמו תקשורת, עיצוב ואופנה. כתוצאה מכך, מילאנו עשירה בחיי מסחר וגם באירועים תרבותיים משמעותיים, כמו שבוע האופנה של מילאנו.

החיים במילאנו מציעים גיוון תרבותי וגם נגישות מעולה. הודות למיקום הנוח שלה, מילאנו היא מרכזן של רשתות הרכבת והרכבת המהירה בצפון. יש בה גם שלושה נמלי תעופה גדולים.

בתוך העיר תוכלו להתנייד באמצעות רכבת תחתית, אוטובוס, טרוליבוס, או חשמלית. תוכלו לרכוש כרטיס יומי, או שבועי, או חודשי, או שנתי – כולם יאפשרו לכם להשתמש בכל אמצעי התחבורה בתוך העיר.

אמנם עלויות החיים יחסית יקרות, אך מילאנו מצטיינת באיכות החיים הגבוהה שלה. רוב התושבים דוברי אנגלית, בעיקר בזכות ריבוי הסטודנטים בעיר ואם תבחרו ללמוד בה, תהנו גם מהתושבים מסבירי הפנים, ממגוון אפשרויות תעסוקה וממזג האוויר הטוב.

עוד יתרון לסטודנטים המגיעים מישראל – למילאנו קהילה יהודית גדולה ומבוססת, עם מוסדות רבים המשרתים את הציבור היהודי ואף הגיעה לידי הסכם עם הרשויות, לפיו בתי החולים שבעיר יגישו גם ארוחות כשרות לטובת המעוניינים בכך.

מילאנו היא המרכז החינוכי החשוב ביותר בצפון איטליה. יותר מ -180,000 סטודנטים נרשמו בשבע האוניברסיטאות והם אחד מהגורמים העיקריים לאופי הדינמי והצעיר של העיר.

אתם מוזמנים להמשיך ולקרא כאן על לימודי רפואה באיטליה, בשלוש האוניברסיטאות לרפואה בעיר:

ויטה סאלואטה סאן רפאל, אוניברסיטת מילאנו ואוניברסיטת הומניטאס

מילאנו בקצרה
  • מלאה באטרקציות אמנותיות ותרבותיות
  • מגוון אפשרויות תעסוקה, קניות ובילוי
  • איכות חיים גבוהה, לצד עלויות מחיה יקרות יחסית
  • אווירה דינמית ומלאת חיים
  • קהילה יהודית גדולה וחמה עם מוסדות קהילתיים מגוונים
  • מרכז תחבורתי חשוב; היא מהווה שער לצרפת, לשווייץ ולהרי האלפים
  • היא מרושתת במגוון של אמצעי תחבורה זמינים ונוחים לשימוש
  • העיר השניה בגודלה באיטליה, החמישית בגודלה באירופה