לימודי רפואה בפולין - האוניברסיטה לרפואה של ורוצלב: מכינה לרפואה בתל אביב מדיקל קולג' תוביל אותך לשם

אוניברסיטת ורוצלב הוקמה בשנת 1811. בשנת 2001 נפתחה החטיבה ללימודי רפואה באנגלית והאוניברסיטה הפכה לגדולה ביותר באיזור. כיום, האוניברסיטה היא מוקד מחקרי-מדעי, עם 22 קשרי מחקר ענפים עם מוסדות רבים בפולין ובעולם כולו. ורוצלב היא עיר עם מסורת רפואית עשירה. בית החולים הראשון הוקם במאה ה-13 והרפואה נלמדה לראשונה בשנת 1749. יותר מ-26,000 סטודנטים לומדים באוניברסיטה והיא מפורסמת בסטנדרטים חינוכיים ומחקרים ברמה עולמית והוציאה 9 זוכי פרס נובל בתחום הרפואה. סטודנטים לרפואה בורוצלב צוברים ניסיון רב ברפואה מעשית לצד לימודים עיוניים. רופאים ידועים רבים חיו ועבדו בורוצלב כמו אלואיס אלצהיימר – נוירולוג ופסיכיאטר, שהציג את ממצאיו לגבי התנוונות של קליפת המוח (מחלת אלצהיימר), רוברט קוך – יוצר הבקטריה המודרנית (פרס נובל ב -1905), פול ארליך – חלוץ של כימותרפיה קיימת (פרס נובל בשנת 1908). האוניברסיטה טוענת כי אבן היסוד שלה לא מורכב מאבן, אלא מאנשים – מדענים מצטיינים, רובם מלבוב, אך גם ממוצא גרמני ויהודי. מדי שנה האוניברסיטה מיישמת כמה מאות פרויקטים מדעיים ומנהלת מענקים בינלאומיים מובילים. מדענים מאוניברסיטת ורוצלב מנהלים שלושה מענקים יוקרתיים הממומנים על ידי הנציבות האירופית למחקרים קליניים ייחודיים.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בפולין כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בפולין , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ?  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

מסלול לימודים

התכנית בנויה מ-6 שנות לימוד, כשהשנתיים הראשונות הן מחקר תיאורטי – פרה-קליני בנושאי כימיה רפואית, ביופיזיקה, ביולוגיה, אנטומיה, היסטולוגיה, גנטיקה ועוד. סטודנטים מחויבים לקחת חלק בקורס ללימודי השפה הפולנית בשנתיים הראשונות על מנת להיות מסוגלים לתקשר עם מטופלים החל מהשנה השלישית. ב-4 השנים האחרונות לתואר לומדים פתולוגיה, פתו-פיזיולוגיה פרמקולוגיה ועוד. במהלך שנה זו יש התנסויות במגוון בתי חולים באוניברסיטה ומחוצה לה. הסטודנטים יידרשו להשתתף בהרצאות, ימי עיון, מעבדות, הדגמות קליניות, טיפולים ופעילויות אחרות שנקבעו במסגרת תכנית הלימודים, כולל הכשרה בבית החולים עם נוכחות של לילה וסופי שבוע.

תכנית לימודים באנגלית

החוג לאנגלית הוקם בשנת 2002. הלימודים מותאמים לתכנית האירופית המשותפת, בהתאם לתקני הקבלה האירופיים. הוראה מתבצעת על ידי צוות של מומחים משכילים ביותר בקבוצות הדרכה קטנות של 10-12 סטודנטים במקצועות תיאורטיים ו-4-5 סטודנטים במהלך הוראה וטיפול ליד מיטת החולה. תלמידי החטיבה האנגלית הם אזרחים ממדינות רבות – ביניהם ישראלים, גרמנים, שוודים, קנדים, אמריקאים ועוד. התכנית מאפשרת לאחר סיום הלימודים לעבור הכשרה ולעבוד בארצות הברית ובמדינות אחרות דוברות אנגלית. מאחר ושיטת הלימודים והמבחנים הנהוגה בישראל היא באוריינטציה אירופאית, סטודנטים המסיימים את לימודיהם בפולין מגיעים מוכנים למבחני הרישוי בישראל.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה בתחילת אוקטובר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים ינואר-פברואר, ובקיץ, בחודשים יוני-יולי.
הסטודנטים נדרשים להצטיין בקורסי המדע הבסיסי בפיזיקה, כימיה, ביולוגיה מתמטיקה ואנגלית. על התלמידים להשלים בהצלחה את השנה הראשונה על מנת להמשיך הלאה לשנה ב'.

האוניברסיטה לרופאה של ורוצלב בקצרה

  • האוניברסיטה נוסדה בשנת 1811, המחלקה האנגלית החלה לפעול בשנת 2002.
  • באוניברסיטה פועלות 10 פקולטות.
  • באוניברסיטה לומדים 26,000 סטודנטים.
  • זוהי האוניברסיטה הגדולה והוותיקה ביותר באזור.
  • אוניברסיטת וורוצלב הוציאה 9 זוכי פרס נובל.

ורוצלב: עיר היסטורית עם גישה סטודנטיאלית

וורוצלב בקצרה
  • עיר תוססת ומלאת חיים עם אטרקציות רבות ומרכז קניות עמוס.
  • אחת הערים הגדולות בעולם ביחס הסטודנטים שלה.
  • בשנת 2016, העיר היתה בירת התרבות האירופית ואירחה את טקס פרסי הקולנוע האירופי.
  • מסעדת " Piwnica Świdnicka" בכיכר היא המסעדה הוותיקה ביותר באירופה.