לימודי רפואה בהונגריה באוניברסיטת דברצן: הכנה ממוקדת לבחינות הקבלה והצלחה באוניברסיטה עם המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג'

אוניברסיטת דברצן הוקמה בשנת 1538. היא הפכה במהרה למרכז ההונגרי החשוב ביותר אשר הוציא אנשי תרבות, מדענים ופוליטיקאים. הפקולטה לרפואה נוסדה באוניברסיטה ב-1951 ומציעה קורסים במספר תחומים. לימודי רפואה באנגלית החלו באוניברסיטה בשנת 1987, עם 49 תלמידים בלבד.

האוניברסיטה היא אחת מן הגדולות בהונגריה ולומדים בה כמעט 30,000 סטודנטים, מתוכם כ-4,300 סטודנטים ממדינות רבות בעולם בתכניות בינלאומיות. באוניברסיטה יש 22 מחלקות של מדעים בסיסיים ו-25 מחלקות קליניות בתחומים מדעיים ורפואיים שונים. בעוד שהשיעורים במסלול נלמדים באנגלית, לימודי השפה ההונגרית יהיו חלק מהתואר היות והסטודנטים יצטרכו לקיים אינטרקציה עם מטופלים כחלק מהכשרתם הרפואית. בית הספר לרפואה משמש כבית החולים העירוני עבור דברצן, שבו התלמידים מקבלים את ההכשרה הקלינית שלהם.

ב -45 היחידות הארגוניות התיאורטיות והקליניות, הפקולטה עוסקת בפעילויות מחקר מוכרות בעולם במגוון רחב של תחומים במדעי החיים. מעבדות המחקר המובילות השתתפו ביסוד המרכז לחקר הרפואה המולקולרית המשלבת מחקר בסיסי חדשני עם מחקר יישומי ופיתוח טכנולוגי וב-2003 זכה המרכז בתואר "מרכז המצוינות" מטעם הנציבות האירופית. לאוניברסיטה שותפויות עם חברות מקומיות וארציות אשר מקנות לתלמידים הזדמנות לקבל הבנות ותובנות לגבי תהליכים עסקיים במהלך לימודיהם. באוניברסיטה לומדים למעלה מ-200 ישראלים.

האוניברסיטה ירוקה לחלוטין, מצוידת במתקנים מודרניים נפלאים וממוקמת בלב ליבה של יער הונגרי.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בהונגריה כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בהונגריה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ?  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

תכנית לימודים באנגלית

תכנית הלימודים בשפה האנגלית נוסדה בשנת 1987, עם 49 תלמידים. כיום לומדים באוניברסיטה בתכניות הבינלאומיות כ-4,300 סטודנטים. התעודות שמונפקות על ידי האוניברסיטה מוכרות על ידי מספר רב של מדינות בעולם, כגון ישראל, מדינות האיחוד האירופי וארצות הברית, ומאפשרות להתקדם ולעבוד במדינות אלה. בשנתיים הראשונות הלימודים הם באנגלית מלאה, והחל מהשנה השלישית מתחילים להשתמש בשפה ההונגרית כשעולה הצורך לתקשר עם מטופלים.

מסלול לימודים

מסלול הלימודים אורך 6 שנים.

במהלך השנתיים הראשונות ללימודים התכנית מתמקדת בהיבטים התיאורטיים של הרפואה, אשר יניחו את היסודות של הנושאים הרפואיים להמשך. הידע התיאורטי ייושם במרפאות במהלך השנה השלישית עם רפואה פנימית וכירורגיה יחד עם תחומים אחרים. שאר הנושאים הקליניים נלמדים בשנה הרביעית והחמישית. התמחות: סטודנטים מעורבים בטיפול קליני בחולים במחלקות הפנימיות, כירורגיה, גינקולוגיה, נוירולוגיה, פסיכיאטריה ורפואת ילדים במהלך השנה השישית.

סטודנטים בשנה האחרונה נדרשים להגיש את עבודת התזה שלהם. שנת הלימודים האחרונה מסתיימת בבחינה מקיפה .סטודנטים שעברו את כל הבחינות והגנו בהצלחה על התזה שלהם מקבלים את התואר ד"ר לרפואה.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה באמצע ספטמבר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל,

אוניברסיטת דברצן למדעי הרפואה בקצרה

  • האוניברסיטה נוסדה בשנת 1538. החול ללימודים באנגלית נוסד ב-1987.
  • מספר התלמידים הכולל הוא 27,904, כולל 4,300 סטודנטים בינלאומיים.
  • באוניברסיטה לומדים כ-225 ישראלים.
  • זכה בתואר "מרכז המצוינות" מטעם הנציבות האירופית בשנת 2003.
  • בבית הספר לרפואה יש 22 מחלקות למדעי היסוד ו -25 מחלקות קליניות.
  • בית הספר לרפואה משמש בית החולים העירוני עבור דברצן, שבו התלמידים מקבלים את ההכשרה הקלינית שלהם.

דברצן: עיר לסטודנטים שאוהבים אווירה פסטורלית עם חיי לילה טובים

דברצן בקצרה
  • 200,000 תושבים.
  • העיר השנייה בגודלה בהונגריה הממוקמת בחלק המזרחי של המדינה.
  • עלויות מחיה זולות מאוד.
  • העיר שופעת בצבע הירוק ומיוערת מאוד.
  • בעיר יש מרכז ספא ומרחצאות חמים.
  • דברצן ידועה בארכיטקטורה היפה שלה שצובעת כל פינה בעיר.
  • שדה תעופה בינלאומי עם קו טיסה ישיר לישראל.