לימודי רפואה באיטליה באנגלית באוניברסיטת בולוניה: הכנה מצויינת ל IMAT עם תל אביב מדיקל קולג'

אוניברסיטת בולוניה היא העתיקה ביותר באירופה – נוסדה במאה האחת עשרה, ע"י קבוצת סטודנטים  והמשיכה לפעול מאז ברציפות.  חוקרים מפורסמים ואנשי רוח רבים, שלמדו באוניברסיטת בולוניה מיום היווסדה, חיזקו את המוניטין שלה וכיום היא בין האוניברסיטאות לרפואה הגדולות באיטליה.

חלק מהבוגרים ומצוות המרצים של הפקולטה לרפואה, הצטיינו לאורך ההיסטוריה כחוקרים פורצי דרך – למשל גספארו טליאקוזי, בתחום הניתוחים הפלסטיים, או מרצ'לו מלפיגי – מחלוצי ההיסטולוגיה וזוכי פרס נובל, כמו קמיליו ג'ולג'י.

לומדים בה כ 100 אלף סטודנטים ב – 23 פקולטות. מבני האוניברסיטה פזורים ברחבי בולוניה ובפרברים שמסביב לה ובנוסף, האוניברסיטה מפעילה גם שלוחות בבואנוס איירס בארגנטינה ובערים נוספות באיטליה.

לאורך ההיסטוריה, אוניברסיטת בולוניה התבלטה ביחסה החיובי והמיוחד ליהודים ולישראלים וגם כיום, סטודנטים ישראלים רבים בוחרים ללמוד בה רפואה ווטרינריה וגם מבין המרצים תוכלו לפגוש מספר לא מבוטל של ישראלים ויהודים.

האוניברסיטה מציעה תוכניות לימודים ברפואה כללית, רפואת שיניים, וטרינריה וסיעוד.

התכנית ללימודי רפואה היא שש שנתית ומחולקת ל – 12 סמסטרים, בתוכם שלושה שלבים, שכל אחד מהם נמשך שנתיים ומתמקד בשיטות הוראה ובנושאים שונים.

חלק מהנושאים שתרכשו במהלך לימודי הרפואה בשנים הקליניות באוניברסיטת בולוניה הם אונקולוגיה, רפואה משפטית, פסיכיאטריה, רפואה קהילתית, רפואת חירום ועוד.

אחד הדברים המייחדים את אוניברסיטת בולוניה הוא מצגת סיכום ייחודית המאפשרת לסטודנטים להציג את השקפתם האישית, היכולות והידע, שרכשו במהלך לימודי הרפואה, כמו גם בחינה עצמית של האוניברסיטה לגבי מידת היעילות וההצלחה של שיטות ההוראה.

עוד היבט משמעותי בחיי הסטודנטים באוניברסיטה הוא הספורט – הנחשב לחלק בלתי נפרד מהלימודים.

אוניברסיטת בולוניה גם מעודדת את הסטודנטים להתמחות במגזרים המקיפים את התעשייה, המסחר, המוסדות הציבוריים וחברות מקצועיות, ומנהלת שירות השמה לבוגרים עם כניסתם לשוק העבודה.

אוניברסיטת בולוניה היא שותפה ואחת מהיוזמות של "הסכם בולוניה", שמטרתו ליצור סטנדרטים אחידים במוסדות להשכלה גבוהה. בין היתר, ההסכם הזה מאפשר לסטודנטים מאוניברסיטת בולוניה לקבל הכרה ולמצוא תעסוקה בכל רחבי האיחוד האירופי, בעולם וכמובן בישראל.

האוניברסיטה מפעילה גם כמה ספריות, בתוכן ספריית האוניברסיטה, שיש בה אוספים גדולים של ספרים עתיקים ומודרניים ומקיימת פרויקט שימור למספר מתקני מחקר וחדרי ניתוח היסטוריים.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה באיטליה באנגלית כבר השנה?

אנו כאן כדי לעזור לך להתחיל את התואר ברפואה באנגלית באוניברסיטה המתאימה ביותר עבורך באיטליה, להכין אותך לבחינות הקבלה ( מבחן IMAT ), ולהפוך את הליך הכניסה לפשוט ככל האפשר.

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות באיטליה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

המטרה העיקרית שלנו היא לקדם את ההצלחה האקדמית שלך ולדאוג לכך שתעברו את מבחן ה IMAT בציון גבוה.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ? בקרו בעמוד שאלות נפוצות

אוניברסיטת בולוניה בקצרה

  • אוניברסיטת בולוניה מדורגת לעיתים קרובות במקומות הראשונים של הדירוג הלאומי לאוניברסיטאות לרפואה באיטליה
  • בין אנשי הסגל והבוגרים המפורסמים של הפקולטה לרפואה - חוקרים פורצי דרך ורופאים זוכי פרס נובל
  • האוניברסיטה מפעילה גנים בוטנים, חווה ניסויית ומכון לחקר מחלת הסרטן
  • חלק גדול מהשיעורים מתקיים בבית החולים האוניברסיטאי סנט אורסולה-מאלפיגי
  • האוניברסיטה מפעילה גוף שמארגן פעילויות ספורטיביות מגוונות לסטודנטים (CUSB)
בולוניה בקצרה
  • האקלים בבולוניה מאופיין בחורף קר ומושלג וקיץ חם ולח
  • אוכלוסיית הסטודנטים מהווה כשליש מתושבי העיר
  • בעיר קיים נמל תעופה בינלאומי
  • בנייני האוניברסיטה פזורים ברחבי העיר
  • סטודנטים יכולים לרכוש כרטיסי נסיעה מוזלים לאמצעי התחבורה השונים בתוך העיר וברחבי המחוז
  • עלויות המחיה גבוהות יחסית, אך האוניברסיטה מסבסדת חלק מהשירותים לסטודנטים