לימודי רפואה בהונגריה באוניברסיטת סמלוויס שבבודפשט: המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג' תוביל אותך לקבלה והצלחה באוניברסיטה

אוניברסיטת סמלוויס בבודפשט היא האוניברסיטה הוותיקה ביותר בהונגריה. האוניברסיטה נוסדה בשנת 1769. בשנות החמישים הייתה האוניברסיטה מזוהה עם מספר בתי חולים והפקולטה לרפואה הפכה למוסד עצמאי. היחסים הבינלאומיים והתכניות בשפה האנגלית החלו כבר אז, ובשנות ה-90 היו למעלה מ-3,000 מיטות בבית החולים ובמרפאות של האוניברסיטה. היא מספקת שירותי בריאות למספר רב של תושבים ומטפלת בלמעלה מ-2 מיליון מקרים מדי שנה. עם יותר מ-10,000 תלמידים, 8,000 אנשי סגל ו-27 מרפאות, מדובר במוסד בעל כוח ומוניטין בהונגריה ובאירופה כולה.

האוניברסיטה דוגלת בשילוש קלאסי של חינוך, בריאות ומחקר ומספקת השכלה ברמה גבוהה, אשר מוכרת ומקבלת שבחים בינלאומיים. לפקולטה קשרי עבודה ענפים עם מספר רב של מדינות בעולם, בניהן גרמניה, סלובקיה, רומניה, יפן וארצות הברית. כיום לומדים באוניברסיטה למעלה מ-150 ישראלים.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בהונגריה כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בהונגריה , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ?  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

תכנית לימודים באנגלית

תכנית הלימודים בשפה האנגלית נוסדה בשנת 1989, ומספר הסטודנטים המשתתפים בה גדל בהתמדה מידי שנה. כיום, כל תלמיד שלישי באוניברסיטה הוא תלמיד זר, והתלמידים מגיעים מ-5 יבשות שונות ו-70 מדינות. יותר מ-1,700 סטודנטים לומדים בתכנית. תעודות שמונפקות על ידי האוניברסיטה מוכרות על ידי מספר רב של מדינות בעולם, כגון ישראל, מדינות האיחוד האירופי וארצות הברית, ומאפשרות להתקדם ולעבוד במדינות אלה. בשנתיים הראשונות הלימודים הם באנגלית מלאה, והחל מהשנה השלישית מתחילים להשתמש בשפה ההונגרית כשעולה הצורך לתקשר עם מטופלים.

מסלולי לימודים

מסלול הלימודים אורך 6 שנים, ומכסה לפחות 6,000 שעות הוראה.

הלימודים מחולקים ל-2 חלקים:
השנתיים הראשונות מורכבות ממחקרים פרה-קליניים במדעי החיים, והחלק השני מתמקד במחקרים קליניים ומשכו כ-4 שנים. תקופת ההתמחות מתקיימת בשנה ה-6 ולרוב מבוצעת בבתי חולים או מרפאות. עם סיום התכנית, על התלמידים להגיש ולהגן על התזה הכתובה שלהם בכתב ובעל פה לפני ועדת בדיקה. לאחר מעבר הבחינות בהצלחה, התלמידים מקבלים את התעודה ואת התואר ד"ר לרפואה.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה באמצע ספטמבר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים דצמבר-פברואר, ובקיץ, בחודשים מאי-יולי.

אוניברסיטת סמלוויס למדעי הרפואה בקצרה

  • האוניברסיטה העתיקה ביותר בהונגריה אשר נוסדה בשנת 1769.
  • הפקולטה ללימודי רפואה באנגלית נוסדה בשנת 1989.
  • באוניברסיטה לומדים למעלה מ-10,000 סטודנטים.
  • יותר מ 3,000 סטודנטים בינלאומיים, כש-150 מתוכם הינם סטודנטים מישראל.
  • 5 פקולטות, 27 מרפאות, 80 מחלקות וקבוצות מחקר.
  • 1,500 אנשי סגל אקדמי.
  • האוניברסיטה זכתה בפרס היוקרתי של אוניברסיטת המחקר.

בודפשט: עיר אירופאית תוססת

בודפשט בקצרה
  • מורכבת משני צדדים, בודה ופשט אשר מופרדים על ידי נהר הדנובה. לכל צד יש טעם משלו.
  • בעיר יש מעיינות חמים תרמיים אשר מתויירים מאוד.
  • העיר מתאימה ביותר לחובבי הקניות – קניונים ושווקים מכל הסוגים ובשפע.
  • העיר מאחרת את פסטיבל המוזיקה הבינלאומי "זיגט" שמתקיים בחודש אוגוסט.
  • תרבות עשירה ומגוונת עם אטרקציות רבות.