לימודי רפואה בפולין באוניברסיטה הרפואית של ורשה: המכינה לרפואה של תל אביב מדיקל קולג' תכין אותך בצורה ממוקדת לבחינות הקבלה והצלחה באוניברסיטה

האוניברסיטה הרפואית של ורשה מכשירה סטודנטים בתחום הרפואה כבר למעלה מ-200 שנה. בשנת 1993 הוקמה הפקולטה השניה לרפואה לטובת סטודנטים בינלאומיים אשר מגיעים ללמוד בורשה. הפקולטה מלמדת באנגלית ומעניקה תואר ד"ר ותעודה רפואית המוכרת ברב המדינות בעולם, בניהן ארה"ב, קנדה והאיחוד האירופי. הלימודים באוניברסיטה נחשבים ומבוקשים מאוד ולומדים בה סטודנטים מכל העולם.

איך מכללת תל אביב מדיקל קולג' יכולה לעזור לך להתקבל ללימודי רפואה בפולין כבר השנה?

במכללת תל אביב מדיקל קולג', אנו מבטיחים את קבלתך ללימודי רפואה במגוון אוניברסיטאות בפולין , לצד ליווי מלא במעבר שלך לכל אוניברסיטה שתבחר.

גלו עוד על יתרונות המכינה המקיפה ביותר ללימודי רפואה בחו"ל של תל אביב מדיקל קולג'!

תופתעו לשמוע איך תכנית המכינה לרפואה שלנו יכולה להוביל אותכם ליעד במהירות, במקצועיות, וביותר קלות משחשבתם.

אנחנו כאן כדי לעזור לך בכל שלבי ההרשמה לאוניברסיטאות, ולהבטיח את מקומך ללמוד את התואר באנגלית ברפואה או רפואת שיניים בפולין ולחיות בעיר תוססת ומרתקת.

אל תסתפקו במילה שלנו – צפו עכשיו בסרטוני ההמלצה שקיבלנו וראו מה הבוגרים שלנו אומרים על המכינה של תל אביב מדיקל קולג' . כיצד זה עזר להם להתקבל ולהצליח באוניברסיטאות המובילות לרפואה באירופה.

רוצים להרגיש איך זה ללמוד במכינה ? צפו בהרצאות לדוגמא

רוצים לשמוע עוד? יש לכם שאלות נוספות ?  בקרו בעמוד שאלות נפוצות

מסלולי הלימוד באוניברסיטה

תכנית MD:
התכנית הראשונה מיועדת לבוגרי תיכון ובנויה משש שנות לימוד. בהתאם לסטנדרטים של האיחוד האירופי להוראת רפואה, האוניברסיטה מציעה לסטודנטים 5,700 שעות לימוד של רפואה כללית, פרה קלינית, וכן תואר רפואי עם סיום הלימודים. תכנית הלימודים מורכבת משתי תקופות פרה-קליניות ו-4 שנים קליניות עם מקצועות ליבה.
מועמדים ישראלים, ככל המועמדים שאינם תושבי פולין, נדרשים לעבור בחינת כניסה בשפה האנגלית בנושאי כימיה, ביולוגיה ופיזיקה. הבחינה בנויה מ-100 שאלות, 35 בכימיה וביולוגיה ו-30 שאלות בפיזיקה. הבחינה מתקיימת במספר מקומות בעולם, ביניהם ישראל.

תכנית 4-שנתית לבוגרי תואר ראשון במדעי החיים:
תכנית בת 4 שנים המיועדת לבעלי תואר ראשון במדעים שסיימו את לימודיהם עד שנת 2013, עם לפחות 1,200 שעות לימוד של קורסים קדם-רפואיים. תכנית הלימודים מורכבת משתי תקופות פרה-קליניות ושנתיים של לימודי מקצועות ליבה קליניים. הקורסים בתכנית זו יעסקו בתחומי הכימיה – אורגנית וכללית, ביולוגיה, פיזיקה ומתמטיקה.
התכניות מעניקות תואר MD ותעודה רפואית מוכרת.

אופן ושיטת הלימוד

הערכת הישגי תלמידים והידע התיאורטי של הסטודנטים נבדק בבדיקות במהלך הקורסים ו/או בחינות בכתב/בעל פה בסוף הקורס. תהליך הלמידה של התלמידים מפוקח על ידי צוות ההוראה במהלך כל הקורס.

מדעי יסוד והכשרה קדם-רפואית ניתנים במתכונת של הרצאות, סמינרים ושיעורים מעשיים ביותר מ-70 מחלקות ומרפאות של האוניברסיטה. מתקני הכשרה קליניים בבתי החולים מתוחזקים ומוערכים באופן קבוע על מנת להבטיח את היעילות ואת איכותה הגבוהה של ההכשרה הקלינית.

מבנה שנת הלימודים

השנה האקדמית מתחילה לא יאוחר מתאריך ה-1 באוקטובר ומסתיימת עד לתאריך ה-30 בספטמבר של השנה הקלנדרית הבאה, והיא מחולקת לשני סמסטרים. תקופות המבחנים, כמו בישראל, מתקיימות בחורף – בחודשים ינואר-פברואר, ובקיץ, בחודשים יוני-יולי.

סגל בית הספר

סגל בית הספר לרפואה של אוניברסיטת ורשה זכה להכרה בינלאומית על תרומתו למדע ולרפואה. בעקבות כך, הלימודים באוניברסיטה מבוקשים מאוד.

המרצים, בין היתר, עובדים כמחקרים או מתרגלים רפואיים במחלקות הבסיסיות של האוניברסיטה, מחלקות פרה-קליניות וקליניות.

האוניברסיטה לרפואה בורשה – נקודות חשובות

  • בית הספר לרפואה נוסד בשנת 1809, כשהפקולטה לרפואה באנגלית נוסדה בשנת 1993.
  • סגל בית הספר קיבל הכרה בינלאומית על עבודתו המחקרית במדע וברפואה.
  • תחת האוניברסיטה פועלים חמישה בתי חולים להוראה.
  • הפרויקטים האחרונים כוללים את מרכז הספריות והמידע, המרכז למחקר פרה-קליני ובית החולים לילדים.
  • מרכז השיקום והספורט של האוניברסיטה הוא המתקן המודרני ביותר מסוגו בפולין.

ורשה: תרבות, מודרניזציה וחיים סטודנטיאליים תוססים

ורשה – נקודות חשובות
  • עיר הבירה של פולין והגדולה במדינה.
  • פולין היא המדינה החמישית בגודלה באיחוד האירופי.
  • עלויות מחיה נמוכות.
  • תחבורה ציבורית יעילה בפריסה רחבה בעיר ואפשרות להגיע למדינות שונות במספר שעות נסיעה ברכבת.
  • שדה תעופה בינלאומי עם קו טיסה ישיר לישראל ומישראל לורשה.
  • יש בה 63 מוזיאונים, 79 פארקים, 28 בתי קולנוע ו-56 תיאטראות ומוסדות מוזיקליים.
  • עלויות נמוכות להשכרת מגורים ברחבי העיר.
  • קהילה יהודית ענפה, בתי כנסת ובית חב"ד.